Hakkımızda
İnsan Kaynakları
Yatırımcı İlişkileri
Medya
Yataş Grup, müşterilerinin talep ve beklentilerine en iyi şekilde cevap verecek mükemmellik anlayışı ile hareket eder. Hizmet verilen herhangi bir konuda olumsuz bir deneyim yaşanması durumunda Yataş Grup ile iletişime geçebilirsiniz.
Ürün ve hizmetlerimizden daha fazla keyif alabilmeniz için tüm şikâyetler detaylı bir şekilde ele alınıp, adil ve en iyi çözümü mümkün olan en kısa sürede sunmak hedeflenmektedir.
Müşterilerimiz ürün veya hizmetlerimiz ile ilgili tüm şikâyetlerini;
Yataş Grup, şikâyetler iletildikten sonraki gün mesai bitimine kadar sizinle irtibata geçmiş olmayı, 7 gün içerisinde de sorununuzu çözmeyi hedefler. Şikâyet çözümü ortalama süreyi aşması durumunda size sürecin hangi aşamada olduğu ile ilgili ara bilgilendirme yapılacaktır.
Yataş Grup’un amacı şikâyetinizi en uygun şekilde çözüme kavuşturmaktır. Çözümden memnun olunmadığı durumlarda bir üst yönetici ile görüşmeyi talep edebilirsiniz. Bir üst yönetici eğer koşullar uygunsa sizinle hemen görüşecektir. Eğer koşullar uygun değilse uygun bir zamanda size geri dönüş yapılacaktır. Yalnızca size uyan zamanı ve iletişim numaralarınızı iletmeniz yeterlidir.
Şikâyet çözüm süreci tamamlandığında çözümü değerlendirmeniz için SMS yolu ile anket gönderilecektir. YTSPUAN ve 1 ila 5 arasında bir puan ( 1 çok kötü, 5 çok iyi ) yazıp 3172’ye ücretsiz SMS gönderebilirsiniz.
YATAŞ UYKUSUYLA TANIŞIN
ALO YATAK HATTI
08508500987'yi arayarak
satış temsilcilerimizin rehberliğinde
siparişlerinizi kolayca gerçekleştirebilirsiniz.
ONLINE SATIŞ
www.yatasbedding.com.tr ile
hızlı, kolay ve güvenli bir
alışveriş deneyimini keşfedebilirsiniz.
SATIŞ NOKTALARI
Yüksek hijyen standartlarına
sahip mağazalarımızda,
deneyimli satış personelimizin eşliğinde
alışverişinizi güvenle yapabilirsiniz.