KAPAT
KATEGORİLER

Üyelik

Yataş Bedding Hakkında

Yataş Bedding; yatak, baza, başlık, yastık, yorgan, renkli ev tekstili, belirli sayıda yataklı oturma grubu ve yatak odası dekorasyonu tamamlayıcı ürünlerinin bir arada satıldığı Yataş Grup’un, “Uyku Sağlığı” ve “Yatak Odası Dekorasyon Dünyası” satış noktasıdır.

Neden üye olmalıyım?

Yataş Bedding olarak, mağazalarımızda yaşanılan deneyimleri online alışveriş sitemize de taşımayı hedefliyoruz. Siz değerli müşterilerimize daha kaliteli hizmet verebilmek için ilgi alanlarınız, tercihleriniz ve zevklerinizle daha yakından ilgileniyor; sizlere özel bir site yapısı oluşturabilmek için çalışıyoruz.

Sitemize ve e-bültenimize üye olarak, ilgi alanlarınız ve alışverişleriniz göz önünde bulundurularak hazırlamış olduğumuz e-bültenlerimize erişebilirsiniz. Kampanya, indirim ve duyuruları da önceden öğrenebilirsiniz.

Üyelik avantajları neler?

Üyelere özel indirim ve kampanyalarla birlikte, kişiselleştirilmiş sayfalar, SmartMatch sonuçlarına hızlı erişim gibi avantajlara sahip olabilirsiniz.

Nasıl üye olurum?

Sitemize üye olmak için ana sayfamızda yer alan "Yeni Üye" seçeneğini tıklayarak, açılan sayfadaki alanları eksiksiz doldurmanız yeterlidir. Bu işlemler sonunda üyeliğiniz tamamlanmış olacaktır.Sitemize üyelik için herhangi bir ücret ödemenize gerek yoktur.Hemen üye olmak için tıklayınız.

Şifremi unuttum/bilmiyorum; siteye nasıl giriş yapacağım?

Şifrenizi unuttuğunuz ya da bilmediğiniz durumlarda, giriş sayfasında bulunan "Şifremi Unuttum" butonuna tıklamanız ve sistemimize üye olduğunuz e-posta adresinizi açılan sayfadaki kutuya yazmanız yeterlidir. Sistem tarafından kayıtlı e-posta hesabınıza gönderilen ilgili e-posta'dan yeni şifrenizi oluşturabilirsiniz.

Üyeliğimi nasıl iptal edebilirim?

yatasbedding.com üyeliğinizi, istediğiniz zaman musterihizmetleri@yatas.com.tr adresine göndereceğiniz üyelik iptaline dair e-posta ile iptal edebilirsiniz.

Üye olmadan alışveriş yapabilir miyim?

Sitemizden Üye Olarak ya da Facebook ile giriş yaparak alışveriş yapabileceğiniz gibi "Üye Olmadan Devam Et" butonunu tıklayarak da siparişinizi oluşturabilirsiniz. Üye olmadan alışveriş yaptığınızda ürünlerinizin ve faturanızın tarafınıza ulaşması için Ad, Soyad, Cep veya Ev / İş Telefonu ve Adres bilgilerinizi doğru ve eksiksiz girmeniz önemlidir.

Fırsatlardan nasıl haberdar olabilirim?

Kampanya, indirim ve fırsatlardan, sitemizde birçok sayfada karşılaşabileceğiniz "Bültene Üye Ol" alanına e-posta adresinizi girerek haberdar olabilirsiniz. Daha önce üye olduysanız, üye olurken vermiş olduğunuz e-posta adresinize size özel fırsatlar ve kampanya bilgilerimizi ileteceğiz. E-posta listemizden çıkmak için musterihizmetleri@yatas.com.tr adresine e-posta gönderebilir ya da 444 0 987'dan Çağrı Merkezimize ulaşabilirsiniz.

E-posta listesinden nasıl çıkabilirim?

E-posta listemizden çıkmak için musterihizmetleri@yatas.com.tr adresine e-posta gönderebilir ya da 444 0 987'dan Çağrı Merkezimize ulaşabilirsiniz.

Ürün

Yataş Garantisi

Ürün çeşit ve fiyatlandırma stratejisiyle Türkiye’de en geniş hedef kitleye sahip markalardan biri olan Yataş Bedding, geniş fiyat ve çeşit aralığına sahiptir. Türkiye’de alanında ilklerin öncüsü, jenerik marka Yataş; yatak ve yan ürünlerinde hangi araştırma yapılırsa yapılsın, tüketicide akla gelen ilk marka olmaya devam etmektedir.

"Müşterilerimizin talep ve beklentilerine en iyi şekilde cevap verecek bir mükemmellik anlayışını benimseyerek; fark yaratan, rahat, kaliteli, güvenilir ürün ve hizmetler sunmak; markamızın saygınlığını ve değerini artırma" misyonu ile 43 yıldır hizmet vermekteyiz. Yataş Garantisi bu misyondaki en önemli değerlerimizdendir.

Ürünler nerede üretiliyor?

Tüm ürünlerimiz fabrikalarımızda yüksek teknolojili olarak üretilmektedir.

Garanti süresi ne kadar ?

Yataş Bedding ürünleri, üretimden kaynaklanan durumlar için 2 yıl Yataş Garantisi’ndedir.

Satın aldığınız ürünlerin üzerinde belirtilen kullanım talimatlarını dikkatle okumanız tavsiye ederiz. Hatalı kullanım veya temizleme şeklinden dolayı oluşacak; yırtılma, solma, kırılma ve yıpranma gibi bozulmalar garanti kapsamı dışında kalacaktır.

Mağazalarda gördüğüm her ürünü sitenizden alabilir miyim?

Mağazalarda gördüğünüz ürünlerimizi sitemizden alabilirsiniz.

Fiyatlara KDV dahil mi?

Sitemizde satılan tüm ürün fiyatlarına KDV dahildir.

Ürünler stoklu mu?

Tekstil ve dekorasyon ürünlerimiz Kayseri Depomuzda stoklu olarak bulunmaktadır.

Yatak*, baza, başlık ürünlerimiz ebat ve renk gibi farklı seçenekler içermesi nedeniyle sipariş vermeniz ile birlikte üretim sürecine girmekte ve size özel olarak üretilmektedir.

*Müşterilerimiz tarafından özellikle tercih edilen bazı yatak model ve ölçülerinde teslimat süremizi azaltmak için stok bulundurulabilmekteyiz. Ürün detayından teslimat sürelerine bakarak bu ürünleri görebilirsiniz.

Üretim süresi ne kadar?

Bazı ürünlerimiz ölçü, renk ve kumaş özelinde özelleştirilebilmektedir. Bu ürünleri için üretim yapılması gerekebilir ve ürün detayı içerisinde ortalama üretim süreleri belirtilmiştir. Satın aldığınız ürününüzü bir an önce kullanmaya başlayarak Yataş Kalitesi'ni deneyimleyebilmeniz için fabrkalarımızı büyütüyor üretim sürelerimizi en aza indirmek için çalışıyoruz.

Özel ölçülerde üretim yapılıyor mu?

Sitemizde belirtmiş olduğumuz ölçüler dışında özel üretimini yaptırmak istediğiniz ürünün kodunu ve özel ölçüleri ve iletişim bilgilerinizi musterihizmetleri@yatas.com.tr e-posta adresine iletmeniz yeterlidir. Ürünle ilgili üretilebilirlik, fiyat vb. konularda ekibimiz sizinle irtibata geçecektir.

Ürünlerinizi nasıl kullanmalıyım? Bakım ve temizliklerini nasıl yapmalıyım?

Ürün detaylarında ürünün kullanımına ilişkin önerileri, blog sayfalarımızda ise genel bakım ve temzileme önerilerini bulabilirsiniz.

Sipariş

Mağazada gördüğüm her ürünü sitenizden alabilir miyim?

Yataş Bedding mağazalarımızda gördüğünüz ürünleri internet sitemizden satın alabilirsiniz.

Mağazada gördüğüm ürünü nasıl bulabilirim?

Yataş Bedidng mağazalarımızda gördüğünüz ürünlere interet sitemizden kolayca ulaşabilirsiniz. Sitedeki arama kutucuğuna aradığınız ürün grubu (yatak, yastık, nevresim, gibi), ürünün adı (blue star, amazon, marinel, vb) yazarak hızlıca rama yapabilirsiniz. Dilerseniz kategori başlıklarından seçerek, ya da filtreleri kullanarak da istediğiniz ürüne ulaşabilirsiniz. Sitemizdeki arama alanı, kategori ve filtre yapısı ürünlerimize daha hızlı ulaşabilmeniz için özelleştirilmiştir.

Nasıl sipariş verebilirim?

Beğendiğiniz ürünü, ürün detay sayfasından istediğiniz ebat, renk ve adetlerini seçtikten sonra "Sepete Ekle" butonuna tıklarak alışveriş sepetinize ekleyebilirsiniz. Bu adımdan sonra dilerseniz alışverişe devam ederek sepetinize başka ürünler de ekleyebilir ya da ödeme aşamasına geçerek siparişinizi tamamlayabilirsiniz.

Telefonla sipariş verebilir miyim?

444 0 987 numaralı Yataş Müşteri Hizmetlerini arayarak telefonla Kapıda Ödeme* seçeneğiyle sipariş verebilirsiniz. Dilerseniz alışverişinizin herhangi bir aşamasında seçtiğiniz ürünlerden oluşturduğunuz sepeti Müşteri Hizmetleri temsilcimizin ekranına aktararak siparişinizi telefonda tamamlayabilirsiniz. Daha detaylı bilgi için Telefonla Sipariş rehberine göz atabilirsiniz.

Telefonla Sipariş hizmetinden hafta içi 09:00 – 18:00 saatleri arasında yararlanabilirsiniz.

* Kapıda Ödeme Hizmeti 6 TL ek ücrete tabidir.

Sipariş verirken nelere dikkat etmeliyim?

Siparişini verdiğiniz ürünlerin tam da sizin istediğiniz şekilde olması ve memnuniyetiniz bizim en büyük önceliklerimiz. Bu nedenle siparişlerinizi oluştururken bazı önemli ayrıntılara dikkat etmenizi istiyoruz:

- Sipariş vereceğiniz ürünün renk, ebat ve adet bilgilerine özellikle dikkat etmenizi rica ediyoruz. Bazı ürünlerin üretim ve teslimatı süreleri farklı olabilmekte, hatalı seçilen bilgiler nedeniyle yeniden üretim durumunda tekrar süreci beklemek gerekebilecektir. Herhangi bir mağduriyet yaşamamanız için bu bilgilerin kontrol edilmesini önermekteyiz.

- Teslimat süreleri ürüne göre değişiklik gösterebilmektedir. Bu nedenle satın almak istediğiniz ürünün teslimat süresini ürün detay sayfasında “Teslimat & İade” başlığında paylaşıyoruz. Ürününüz bu alanda belirtilen ortalama süre içerisinde teslim edilecektir.

- Özel ölçü, renk değişikliği gibi özel üretim koşullarında iade şartları değişmektedir. Siparişinizi oluşturmadan önce İade/İptal şartlarını okumanızı öneririz.

- Ürünün ölçülerine özellikle dikkat etmenizi rica ediyoruz. Ölçü bilgilerini tüm ürünlerde ürün detay sayfasında belirtiyoruz. Ölçü bilgisi ile ürünün, odanıza ya da kullanacağınız diğer ürünlere uygun olup olmadığı, bina ya da daire kapınızdan sığıp sığmayacağı gibi sadece sizin tarafınızdan anlaşabilecek durumları kontrol etmenize imkan sağlayacaktır. Bu tarz olumsuz durumlarla karşılaşmanızı ya da ürün üzerinde her hangi bir özelleştirme de yapmışsanız ürünü iade de alamadığımız için zor durumda kalmanızı istemiyoruz. Eğer ölçü bilgisi olmayan bir ürün ile karşılaşmışsanız hemen Çağrı Merkezimizi arayarak ya da musterihizmetleri@yatas.com.tr e-posta adresinden detaylı bilgi alabilirsiniz.

- Adres kısmı bilgilerinizi doğru girdiğinizden emin olunuz. Hatalı ya da eksik girilen adres yüzünden ürün teslimatlarında gecikme yaşanabilmektedir. Sipariş vermeden önce adresinizi değiştirebilir; siparişinizi oluşturduysanız ise Çağrı Merkezimizi arayarak değişiklik talebinde bulunabilirsiniz.

- Kampanyalı ürünler, nakliye ve kurulum gibi ek hizmet ürünlerinde indirim kuponu kullanılamamaktadır.

- Siparişinizle ilgili sizinle irtibata geçebilmemiz için iletişim bilgilerinizin güncel ve eksiksiz olduğundan emin olunuz.

- Ürünler, sipariş ya da operasyonumuz hakkında öğrenmek istediğiniz her türlü konuda 444 0 987 numaralı Çağrı Merkezi Hattımızı arayabilir ( haftaiçi 09:00 - 18:00 ), sitemizdeki Canlı Destek platformuna yazabilir ya da musterihizmetleri@yatas.com.tr e-posta adresine e-posta gönderebilirsiniz.

Siparişimi nasıl ödeyebilirim?

Siparişinizi üç farklı ödeme seçeneği ile tamamlayabilirsiniz. Kredi kartlarıyla 3D secure güvencesiyle güvenlikli olarak taksitli* ya da tek çekim, Kapıda Ödeme ** seçeneğiyle ürünün teslimatı esnasında kredi kartı ile ya da nakit ve Havale** Seçeneklerinden herhangi birini seçebilirsiniz.

* Taksit sadece anlaşmalı banka kartlarına yapılmaktadır Ürün detayındaki Ödeme Seçenekleri başlığından güncel taksit oranlarına ulaşabilirsiniz.
** Kapıda Ödeme ile ödeme 200,00 TL altında siparişlere yapılmaktadır.

Siparişimdeki ürünleri değiştirebilir miyim?

Siparişinizi oluşturduktan sonra ürün değişikliği yapmak isterseniz, siparişinizi oluşturduğunuz gün ya da en geç bir sonraki gün 444 0 987 numaralı Çağrı Merkezimizi arayabilir (haftaiçi 09:00 - 18:00 ), Canlı Destek Platformundan talebinizi iletebilir ya da musterihizmetleri@yatas.com.tr e-posta adresine e-posta gönderebilirsiniz.

Ürünleriniz kargolandıktan ya da ürünlerinizi teslim aldıktan sonra başka bir ürün ile değiştirmek isterseniz; iade koşulları dahilinde iade işlemi gerçekleştirmeniz gerekmektedir. Dilerseniz iade ettiğiniz ürünün yerine yeni bir ürün satın alabilirsiniz.

Ürün iade koşulları dahilinde olan durumlarda ürün tutarı ödeme yöntemi ve şekline göre ortalama 3 - 5 iş günü içerisinde iade edilecektir.

Sipariş ettiğim ürün stoklarınızda yoksa ne yapıyorsunuz?

Tekstil, dekorasyon ve bazı yatak modelleri stoklarımızda bulunmaktadır. Fiziki bir hata ya da teknik nedenlerle yaşanabilecek bir stok sorununda Çağrı Merkezi yetkililerimiz size en kısa sürede ulaşacak konuyla ilgili bilgi verecek ve sizin istekleriniz doğrultusunda durumu çözümlemeye çalışacaklardır. Dilerseniz siparişinizi iptal ederek para iadesi talep edebilir ya da yeni bir ürün satın alabilirsiniz.

Siparişim ne zaman gönderilir?

Sitemizden vereceğiniz siparişler çözüm ortağı kargo firmaları aracılığı ile en hızlı ve güvenli şekilde adresinize gönderilecektir. Yataş olarak siparişlerinizi en kısa sürede hazırlayarak ulaştırmaya çalışıyoruz.

Ev Tekstili siparişlerinizin kargoya verilme süresi ortalama 5 iş günüdür.Yatak siparişlerinizin teslim süresi yaşadığınız şehre ve ürünün stok durumuna göre ortalama 5-28 iş günüdür. Özel gün ve bayramlarda siparişlerinizin ilk iş gününde kargoya verilmesine çalışılmaktadır. Ayrıca kargolanmasına rağmen hava ve yol şartlarından dolayı yaşanabilecek durumlarda teslimat süresi değişebilmektedir. Kargolandıktan sonra siparişinizin durumunu "Hesabım" başlığı altındaki "Siparişlerim" kısmındaki kargo takip linkinden sorgulayabilirsiniz.

Sipariş ettiğim döşemeli ürün rengini değiştirebilir miyim?

Sipariş ettiğiniz baza, başlık, puf gibi döşemeli ürünlerin rengini değiştirememekteyiz. Dilerseniz siparişinizi cayma hakkı kapsamında iptal edebilirsiniz. Teslim alıp kullandığınız ürünlerde ise iade işlemi yapılamamaktadır.

Siparişimin kargoya verildiğini nasıl anlayacağım?

Siparişiniz kargoya verildiğinde kayıtlı e-posta adresinize ve cep telefonunuza bilgi mesajları iletilecek ve takip numarası belirtilecektir.

İsterseniz anlaşmalı kargo fimasının sitesi üzerinden mesajda belirtilen takip numarası ile ya da "Hesabım" başlığından "Siparişlerim" linkini tıklayarak ilgili siparişinizdeki "Kargo Takip" linkinden siparişinizin son durumunu öğrenebilirsiniz.

Siparişimin nakliyeye verildiğini nasıl anlayacağım?

Nakliye ve kurulum gerektiren Yatak, baza, başlık gibi ürünlerde teslimat ve kurulum Yataş tarafından gerçekleşmektedir. Bu ürünlerin teslimatı öncesinde aranarak randevu alınacaktır. Belirtilen randevu tarihinde ürünleriniz adresinize teslim edilecektir.

Siparişimdeki ürünleri iptal etmek istiyorum ne yapmalıyım?

İptal talebinizi, 444 0 987 numaralı Çağrı Merkezimizi arayarak ( hafta içi 09:00 -18:00), Canlı Destek Platformumuza yazarak ya da musterihizmetleri@yatas.com.tr'a e-posta göndererek bildirebilirsiniz.

Siparişlerimdeki ürünlerden birini iade ettiğimde, kampanya koşulları dışına çıkıyorum, ne yapabillirim?

Yataş kaynaklı olamayan bir iade durumunda kampanya koşulları sağlanamamış olacağı için indirim tutarı ürün bedelinden düşülerek iade yapılır.

Hediyeli ürün kampanyalarında, ana ürünün iade edilmesi durumunda hediye ürününün de iade edilmesi gerekmektedir. Hediye ürünün geri gönderilmemesi halinde ürün bedeli düşülerek iade gerçekleştirilecektir.

İndirim/Kupon kodunu nasıl kullanabilirim?

Siparişinizde indirim/kupon kodunu Sepet Sayfasında ekranın sağında bulunan "Çek/Promosyon Kodu" alanına girip "Uygula" butonuna basarak kullanabilirsiniz. 


Her sipariş için 1 adet Çek/Promosyon kodu kullanılabilir.

Sepette nakliye ve kurulum gibi ek hizmetler var ise bu ürünlerde kupon kullanılamamaktadır. Sepette bu ürünlere kupon kullanmaya çalıştığınız zaman uyarı mesajı ile karşılaşırsınız.

İndirim kodumu kullanırken hata alıyorum, ne yapmalıyım ?

Kupon kodu kullanımında, ilgili koşullarının gerçekleşmemesi halinde hata alabilirsiniz. Bu durumlar :

- Alt limitli kuponlarda sepet belirtilen alt limitin altında kalıyorsa,
- Sepette Kurulum, Nakliye gibi ek hizmetli ürün olması durumunda,
- Kuponun son kullanım tarihinin geçmesi durumunda,
- Kuponun belirli kategorilerdeki ürünlerde geçerli olması halinde kategori harici ürün alımında,

olabilir. Bu durumlarda kupon şartları kontrol etmenizi rica ederiz.

Bunların dışında farklı bir hata ile karşılaşırsanız, 444 0 987'den Çağrı Merkezimizi arayarak(haftaiçi 09:00 - 18:00), Canlı Destek Platrformumuzdan yazarak ya da musterihizmetleri@yatas.com.tr 'ye aldığınız hatanın ekran görüntüsünü ve kullanmak istediğiniz kupon kodunu belirten bir e-posta göndererek yardım alabilirsiniz.

Teslimat ve fatura adresini nasıl değiştirebilirim?

Siparişinizi henüz kargoya verilmediyse 444 0 987'den Çağrı Merkezimizi arayarak (haftaiçi 09:00 - 18:00 ), Canlı Destek Platformundan yazarak talebinizi iletebilirsiniz.

Kargoya teslim edilmiş siparişlerde sadece teslimat henüz gerçekleşmemişse teslimat adresi değiştirilebilir. Fatura adı ve adresi, sistem tarafından e-fatura olarak oluşturulduğu için değişiklik yapılamamaktadır.

Siparişimi iptal etmek istiyorum ne yapmalıyım?

İptal talebinizi, 444 0 987 numaralı Çağrı Merkezimizi arayarak ( hafta içi 09:00 -18:00), Canlı Destek Platformumuza yazarak ya da musterihizmetleri@yatas.com.tr 'ye e-posta göndererek bildirebilirsiniz. İptal şartlarına uyan siparişiniz için iptal talebinde bulunmanız ve ilgili ürünler tarafımıza ulaştıktan sonra ortalama 3 - 5 iş günü içerisinde ücret iadeniz gerçekleşir.

Siparişimi iptal ettim; ödemem ne zaman yapılır?

İptal şartlarına uyan siparişiniz için iptal talebinde bulunmanız ve ilgili ürünlerin tarafımıza ulaşması sonrası ortalama 3 - 5 iş günü içerisinde ücret iadeniz gerçekleşir.

E-Arşiv nedir?

E-Arşiv Uygulaması, mükelleflerin Maliye Bakanlığı’nın sistemi üzerinden, belirlenen tek format ve standarda göre satıcı ve alıcı arasında güvenli fatura alıp göndermelerini sağlayan, zaman ve maliyet tasarrufu sağlayan sistemin genel adıdır.

E-fatura kâğıt fatura ile aynı hukuki niteliklere sahip olup yeni bir belge türü değildir. Yapmış olduğunuz alışverişlerin faturaları kayıtlı e-posta adresinize gönderilecek ve E-Arşiv'de dijital olarak saklanacaktır.

E-fatura’ma nasıl ulaşabilirim?

Siparişinize ait e-faturanız sitemize kaydolduğunuz e-posta adresine otomatik olarak gönderilmektedir. Ayrıca siparişinizle birlikte size e-faturanın çıktısı da teslim edilecektir.

Dilediğiniz zaman siparişinizin e-faturasına, Hesabım - Siparişlerim başlıkları altından ilgili siparişinizi seçerek ulaşabilirsiniz.

Faturam bana nasıl ulaştırılacak?

Faturanız, siparişinizle birlikte, gönderinizin bulunduğu paketin dışına yapıştırılan şeffaf kargo zarfının içerisinde gönderilmektedir. Ayrıca siteye kayıtlı e-posta dresinize de e-posta olarak gönderilecektir.

Dilerseniz fatura adresinizi farklı seçebilirsiniz. Bunun için tek yapmanız gereken adres alanından "Fatura Adresi" alanına teslimat adresinden farklı bir adres girmek olacaktır. Faturanız kayıtlı e-posta adresinize e-posta olarak gönderilecektir.

Faturam siparişimle birlikte gönderilmedi. Ne yapmalıyım?

Siz aksini belirtmedikçe (fatura adresinin teslimat adresinden farklı olması durumu) faturanız siparişinizle birlikte gönderilecektir. Siparişinizin geldiği kargo paketinde faturanızı bulamazsanız 444 0 987 'i arayarak (haftaiçi 09:00 - 18:00), sitemizdeki Canlı Destek Platformundan ya da musterihizmetleri@yatas.com.tr 'ye e-posta ile adresinize fatura gönderimini talep edebilirsiniz.

Faturanızın bir kopyasının siparişte kullandığınız e-posta adresine de gönderildiğini hatırlatmak isteriz.

İade işlemlerinde kargo ücretini ben mi ödeyeceğim?

İade etmek istediğiniz ürünleri anlaşmalı olduğumuz MNG kargo firması ile alıcı (karşı) ödemeli olarak ÜCRETSİZ gönderebilirsiniz. Farklı kargo firmaları ile yapılan iade gönderimlerinde kargo ücreti size ait olacaktır.MNG Kargo yetkililerine 330064344 numaralı Yataş E-Ticaret Müşteri kodunu iletmeniz yeterli olacaktır.

Sitenizden aldığım ürünleri mağazanızdan değiştirebilir miyim?

Mağazalarımızda değişim işlemi yapamamaktayız. Dilerseniz anlaşmalı MNG kargo fiması ile değiştirmek istediğiniz ürünleri alıcı (karşı) ödemeli olarak herhangi bir ücret ödemeden bize gönderebilir ve ürün iadesi talep edebilirsiniz.MNG Kargo yetkililerine 330064344 numaralı Yataş E-Ticaret Müşteri kodunu iletmeniz yeterli olacaktır. 

Sitenizden aldığım ürünleri mağazanıza iade edebilir miyim?

Mağazalarımızda iade işlemi yapamamaktayız. Dilerseniz anlaşmalı MNG kargo fiması ile iade istediğiniz ürünleri alıcı (karşı) ödemeli olarak herhangi bir ücret ödemeden bize gönderebilir ve ürün iadesi talep edebilirsiniz.MNG Kargo yetkililerine 330064344 numaralı Yataş E-Ticaret Müşteri kodunu iletmeniz yeterli olacaktır.

Ayrı siparişlerimin tek kargo ile gönderilmesini istiyorum?

Gönderilecek ürünlerin üretim ya da stok durumlarında farklılık olabileceği için ayrı siparişlerin tek kargo ile gönderimi mümkün değildir.

Siparişimdeki ürünleri farklı adreslere gönderebilir misiniz?

Ürünleriniz siparişte seçmiş olduğunuz teslimat adresine gönderilecektir. Ürünlerin ayrı ayrı adreslere gönderimi ne yazık ki mümkün değildir. Dilerseniz teslimat adresinizi değiştirebilir ve siparişinizin farklı bir adrese gönderimini sağlayabilirsiniz.

Kargo Takip Numaram Nedir?

Kargo takip numaranız siparişiniz kargoya verildiğinde oluşacaktır. E-posta ve kısa mesaj yoluyla size iletecektir. Dilerseniz "Hesabım" başlığı altındaki "Siparişlerim" kısmındaki takip linkinden ya da takip numaranızla anlaşmalı kargo firmamız MNG Kargo internet sitesinden siparişinizin durumunu sorgulayabilirsiniz.

Ödemeyi yaptım ancak siparişim oluşmadı. Ne yapmalıyım?

Eğer kredi kartınızdan sipariş tutarının tahsil edildiğini ancak siparişinizin oluşmadığını düşünüyorsanız, 444 0 987 numaralı Çağrı Merkezimizi arayabilir (hafta içi 09:00 - 18:00), Canlı Destek Platformunda yazabilir ya da musterihizmetleri@yatas.com.tr adresine e-posta gönderebilirsiniz. Hesaplarımız incelenerek en kısa sürede size konuyla ilgili geri bildirim yapılacaktır. Talebinizle birlikte ekran görüntüsü ya da dekont göndermeniz durumunda araştırma sürecinin daha hızlı sonuçlanacağını belirtmek isteriz.

Sipariş verirken hata alıyorum ne yapmalıyım?

Böyle bir durumla karşılaşırsanız hata aldığınız sayfanın ekran görüntüsünü iletişim bilgilerinizle birlikte musterihizmetleri@yatas.com.tr adresine e-posta gönderebilirsiniz. Konuyla ilgili araştırma yapılıp en kısa sürede sizinle bilgi verilecektir.

Kargo şirketi bulunduğum bölgeye seyrek teslimat yapıyor; ne yapabilirim?

Kargo şirketinin seyrek teslimat yaptığı bir bölgede oturuyorsanız, kargo şirketi haftanın belirli günlerinde teslimat yapıyor olabilir. Bulunduğunuz il ve ilçeye teslimat yapılan günlere MNG Kargo sitesinden ulaşabilirsiniz.

Siparişimi kargo şubesinden kendim alabilir miyim?

Siparişlerinizin güvenliği ve nitelikli takibinin yapılabilmesi için teslimat adresi olarak kargo şubesi seçmenizi tavsiye etmemekteyiz.

Neden siparişimi tamamlamak için TC Kimlik Numaramı girmeliyim ?

Şirket olarak E-Arşiv uygulamasına tabi bulunmaktayız. 433 Sıra No’lu Vergi Usul Kanunu Tebliği uyarınca, faturada TC Kimlik No yer alması zorunludur.

Kargo ve Teslimat

Siparişimin durumunu nasıl takip edebilirim?

Siparişinize ait kargo takip numarası e-posta ve kısa mesaj yoluyla size iletecektir. Dilerseniz "Hesabım" başlığı altındaki "Siparişlerim" kısmındaki takip linkinden ya da takip numaranızla anlaşmalı kargo firmamız MNG Kargo internet sitesinden siparişinizin durumunu sorgulayabilirsiniz.

Siparişim ne zaman teslim edilir?

Sitemizden vereceğiniz tekstil, aksesuar ve bazı yatak ürün siparişleri çözüm ortağı kargo firmaları aracılığı ile en hızlı ve güvenli şekilde adresinize gönderilecektir. Yataş olarak siparişlerinizi en kısa sürede hazırlayarak ulaştırmaya çalışıyoruz. Siparişlerinizin kargoya verilme süresi ortalama 3 iş günüdür. Özel gün ve bayramlada siparişlerinizin ilk iş gününde kargoya verilmesine çalışılmaktadır. Ayrıca kargolanmasına rağmen hava ve yol şartlarından dolayı yaşanabilecek durumlarda teslimat süresi değişebilmektedir. Kargolandıktan sonra siparişinizin durumunu "Hesabım" başlığı altındaki "Siparişlerim" kısmındaki takip linkinden sorgulayabilirsiniz. Kargo ile gönderimi sağlanan ürünlerin bulunduğunuz il ve ilçeye teslimat süresine ilişkin detaylı bilgi almak için linkindeki "Teslimat Bölge Tablosu" 'nu inceleyebilirsiniz.

Yatak, baza, başlık gibi nakliye ve kurulum gerektiren ürünlerin teslimi üretim nedeniyle zaman alabilmektedir. Bu ürünlere ilişkin ürün detayında belirtilen teslimat sürelerini inceleyebilir ve 444 0 987 numaralı Çağrı Merkezimizden destek alabilirsiniz.

Siparişim hangi kargo firmasıyla gönderilecek?

Tekstil, dekorasyon, aksesuar ve bazı yatak ürünleri siparişleriniz anlaşmalı olduğumuz MNG kargo firması ile teslim edilmektedir.

Siparişim hangi lojistik firması ile teslim edilecek?

Yatak, baza, başlık gibi nakliye ve kurulum gerektiren ürünlerin teslimatları belirlemiş olduğumuz size en yakın mağazalarımız ya da iş ortağımız profesyonel kurulum firmaları tarafından yapılacaktır. Teslimat öncesi mağaza yetkililerimiz iletişim bilgileriniz aracılığı ile sizinle irtibata geçerek teslimat ve kurulum için randevu tarihi alacaklardır.

Bazı illerde Yataş tarafından belirlenen iş ortağımız profesyonel kurulum firmaları ile çalışılmaktadır. Bu firma yetkilileri Yataş personeliyle aynı yetkinliğe sahiptir.

Kargo ücreti ne kadar?

Kargo ücreti Türkiye'nin tüm il ve ilçelerine 6,95  TL'dir. 200 TL ve üzeri siparişlerinizde kargo ücreti alınmamaktadır.

Yataş Grup kampanya'da değişiklik yapma hakkına sahiptir.

Nakliye ücreti ne kadar?

Nakliye ücreti bulunduğunuz il ve ilçe ile satın aldığınız ürün ve sipariş tutarına göre değişiklik gösterebilmektedir. Nakliye ücretini hesaplamak için satın almak istediğiniz ürünleri sepetinize ekleyerek teslimat adresinizi seçmeniz yeterli olacağı gibi  adresindeki "Teslimat/Kurulum Ücretleri Tablosunu inceleyebilirsiniz. Bu şekilde en güncel ve doğru ücret bilgisine ulaşabilirsiniz.

Dönemsel olarak "Ücretsiz Teslimat" logolu ürünleri ya da "Ücretsiz Teslimat/Kurulum" kampanyaları gerçekleşebilmektedir. Bu ürün ve kampanyaları takip ederek hiçbir ek ücret ödemeden teslimat ve kurulum imkanına da sahip olabilirsiniz.

Farklı siparişlerimin tek kargoyla gönderilebilir mi?

Gönderilecek ürünlerin üretim ya da stok durumlarında farklılık olabileceği için ayrı siparişlerin tek kargo ile gönderimi mümkün değildir.

Ürünlerim birlikte gelsin istiyorum. Mümkün mü?

Siparişinizde kargo ile gönderim yapılan ürünler ve teslimat/kurulum gerektiren ürünler olabilir. Bu ürünler ayrı stok durumu ve gönderim yöntemleri ve üretim gibi nedelerle ayrı olarak gönderileceklerdir. Üzülerek kargolu ve nakliye/kurulum gerektiren ürünleri birlikte gönderemediğimizi belirtmek isteriz.

Toplu sipariş vereceğim, ürünleri farklı farklı adreslere teslim edebilir misiniz?

Bir sipariş içinde sadece tek bir teslimat adresi belirtilebilmektedr. Bir siparişin sitede kargo ya da nakliye/kurulum ücreti hesaplanacağı için farklı adreslere gönderim yapmak istediğiniz ürün ya da ürünlere ayrı siparişler oluşturmanızı rica ederiz.

Teslimat adresimi yanlış yazdım ne yapmalıyım?

Kargo ile gönderimi gerçekleşecek ürünlere ait siparişlerde, siparişinizi henüz kargoya verilmediyse 444 0 987'den Çağrı Merkezimizi arayarak (haftaiçi 09:00 - 18:00 ), Canlı Destek Platformundan yazarak adres düzeltme talebinizi iletebilirsiniz. Kargoya teslim edilmiş siparişlerde sadece teslimat henüz gerçekleşmemişse teslimat adresi değiştirilebilir.

Yatak, baza, başlık gibi teslimatın Yataş tarafındna yapıldığı durumlarda nakliye ve kurulum ücretleri il ve ilçelere göre değişiklik gösterebilmektedir. Teslima adresinin farklı bir il ya da ilçeye yapılması durumunda sipariş transferi ve ek nakliye ücreti gibi durumlarla karşılaşılabilmektedir. Bu durumda 444 0 987'den Çağrı Merkezimizi arayarak (haftaiçi 09:00 - 18:00 ), Canlı Destek Platformundan bize ulaşmanızı rica ederiz. Yetkili personelimiz size konu hakkında detaylı bilgi verecek, gerekli olması durumunda siparişiniz iptal edilerek yeni teslimat adresi ile yeni bir sipariş oluşturulması istenecektir.

Teslimat adresini nasıl değiştirebilirim?

Kargo ile gönderimi gerçekleşecek ürünlere ait siparişlerde, siparişinizi henüz kargoya verilmediyse 444 0 987'den Çağrı Merkezimizi arayarak (hafta içi 09:00 - 18:00 ), Canlı Destek Platformundan yazarak adres değişiklik talebinizi iletebilirsiniz. Kargoya teslim edilmiş siparişlerde sadece teslimat henüz gerçekleşmemişse teslimat adresi değiştirilebilir.

Yatak, baza, başlık gibi teslimatın Yataş tarafındna yapıldığı durumlarda nakliye ve kurulum ücretleri il ve ilçelere göre değişiklik gösterebilmektedir. Teslima adresinin farklı bir il ya da ilçeye yapılması durumunda sipariş transferi ve ek nakliye ücreti gibi durumlarla karşılaşılabilmektedir. Bu durumda 444 0 987'den Çağrı Merkezimizi arayarak (haftaiçi 09:00 - 18:00 ), Canlı Destek Platformundan bize ulaşmanızı rica ederiz. Yetkili personelimiz size konu hakkında detaylı bilgi verecek, gerekli olması durumunda siparişiniz iptal edilerek yeni teslimat adresi ile yeni bir sipariş oluşturulması istenecektir.

Siparişimi gönderildikten sonra farklı bir adrese yönlendirebilir miyim?

Kargo ile gönderimi gerçekleşecek ürünlere ait siparişlerde, siparişinizi henüz kargoya verilmediyse 444 0 987'den Çağrı Merkezimizi arayarak (hafta içi 09:00 - 18:00), Canlı Destek Platformundan yazarak adres değişiklik talebinizi iletebilirsiniz. Kargoya teslim edilmiş siparişlerde sadece teslimat henüz gerçekleşmemişse teslimat adresi değiştirilebilir.

Yatak, baza, başlık gibi teslimatın Yataş tarafındna yapıldığı durumlarda nakliye ve kurulum ücretleri il ve ilçelere göre değişiklik gösterebilmektedir. Teslimat adresinin farklı bir il ya da ilçeye yapılması durumunda sipariş transferi ve ek nakliye ücreti gibi durumlarla karşılaşılabilmektedir. Bu durumda 444 0 987'den Çağrı Merkezimizi arayarak (haftaiçi 09:00 - 18:00 ), Canlı Destek Platformundan bize ulaşmanızı rica ederiz. Yetkili personelimiz size konu hakkında detaylı bilgi verecek, gerekli olması durumunda siparişiniz iptal edilerek yeni teslimat adresi ile yeni bir sipariş oluşturulması istenecektir.

Kargo takip numaram nedir?

Kargo takip numaranız siparişiniz kargoya verildiğinde oluşacaktır. E-posta ve kısa mesaj yoluyla size iletecektir. Dilerseniz "Hesabım" başlığı altındaki "Siparişlerim" kısmındaki takip linkinden ya da takip numaranızla anlaşmalı kargo firmamız MNG Kargo internet sitesinden siparişinizin durumunu sorgulayabilirsiniz.

“Randevulu Teslimat” nedir?

Randevulu Teslimat Sistemi, sadece yatak, baza, başlık gibi nakliye ve kurulum gerektiren ürünlerin teslimatlarının belirlemiş olduğumuz size en yakın mağazalarımız ya da iş ortağımız profesyonel kurulum firmaları tarafından yapılacağı anlamına gelmektedir. Teslimat öncesi mağaza yetkililerimiz iletişim bilgileriniz aracılığı ile sizinle irtibata geçerek teslimat ve kurulum için randevu tarihi alacaklardır.

Siparişimi benden başkası teslim alabilir mi?

Siparişinizin güvenliği açısından teslimatı belirttiğiniz kişiler haricinde teslimat yapılması uygun olmayabilir. Dilerseniz sipariş notu alanına teslimatın yapılmasını istediğiniz kişi ya da kişileri ekleyebilirsiniz. Bu durumda dahi yaşanabilecek aksaklıklarda sorumluluk size ait olacaktır.

Teslimat esnasında adreste birinici derece akrabanız olması durumunda resimli kimlik kontrolü ve teslim fişinin imzalanması karşılığında teslimat yapılabilecektir.

Randevulu Teslimatlarda teslimat ve kurulum sırasında mutlaka adreste bulunmanızı tavsiye etmekteyiz. Adreste bulunmadığınız durumlarda kurulum esnasında ve sonrasında yaşanabilecek durumlarda sorumluluk size ait olacaktır.

Siparişimi kargo şubesinden kendim alabilir miyim?

Siparişlerinizin güvenliği ve nitelikli takibinin yapılabilmesi için teslimat adresi olarak kargo şubesi seçmenizi tavsiye etmemekteyiz.

Yurt dışına teslimatınız var mı?

Şimdilik sadece Türkiye'ye gönderim yapabilmekteyiz.

Kargo geldiğinde evde yoktum. Ne yapmalıyım?

Kargo firması teslimat öncesi sizi arayarak teslimat hakkında bilgi veremeyecektir. Kargo yetkilisi teslimat için adresinize uğradığında adreste sizi ya da birinci derece yakınınızı* bulamazsa çağrı notu bırakmakta ve siparişinizi şubeye getirmektedir. Adreste bulunulamadığı için teslimatı gerçekleşemeyen siparişler kargo şubesinde ortalama 3 gün bekletilmektedir. Kargo takip numaranızdan siparişinizin son durumunu inceleyebilir, şube bilgilerine ulaşabilirsiniz. Şubeye uğrayarak ürününüzü teslim alabilirsiniz.

* Sipariş teslimatında alıcının adreste bulunamaması durumunda sadece birinci dereceden akrabanıza resimli kimlik kontrolü ve teslim fişinin imzalanması karşılığında teslimat yapılabilecektir.

Teslimat ve kurulum için gelindiğinde evde yoktum. Ne yapmalıyım?

Nakliye ve kurulum gerektiren ürünler Randevulu Teslimat ile adresinize getirilmektedir. Mağaza yetkililerimiz teslimat öncesinde sizi arayarak bilgi vereceklerdir. Belirtmiş olduğunuz randevu tarihinde adreste bulunmayacağınız durumlarda, 444 0 987 nolu telefondan Çağrı Merkezimizi arayarak bilgi vermenizi rica ederiz. Mağaza yetkililerimiz size tekrar ulaşarak uygun gün için randevu alacaklardır.

Teslimat ve kurulum için gelindiğinde adreste bulunamamanız durumunda teslimat yetkililerimiz telefonla size ulaşacak yeniden ziyaret için bilgi talep edeceklerdir.

Kargo ürünümü teslim ederken nelere dikkat etmeliyim?

- Kargo şirketi teslimat öncesi sizi aramayacaktır. Kargo takip numaranızla ya da sitemizdeki Hesabım başlığı altından Siparişlerinize girerek siparişinizin son durumunu takip etmenizi öneririz.

- Siparişleriniz bir kez dağıtıma çıkmaktadır. Adresinizde size ulaşılamaması durumunda gönderiniz teslim alabilmeniz adına 3 gün boyunca size en yakın kargo şubesinde bekletilmektedir. Böyle bir durumda paketinizi şubeden teslim alabilirsiniz. Alamıyorsanız, 444 0 987 numaralı telefondan Çağrı Merkezimize ulaşarak tarafımıza bilgi vermenizi rica ederiz.

- Sipariş verirken ödediğiniz kargo ücretinin dışında herhangi bir kargo ücreti ödemezsiniz. Kargo ya da kurye şirketinin herhangi bir ücret talep etmesi halinde 444 0 987 numaralı telefondan Çağrı Merkezimize ulaşarak destek alabilirsiniz.

- Ürününüzü teslim almadan önce mutlaka ürün paketinin hasar kontrolünü yapınız. Ürün paketinde veya üründe herhangi bir hasar bulunması durumunda kargo görevlisine “Hasar Tespit Tutanağı” tutturunuz ve ürünü teslim almayınız. Bu durumda 444 0 987 numaralı telefondan Çağrı Merkezimizle iletişime geçiniz.

Teslimat ve kurulum yapılırken nelere dikkat etmeliyim?

Teslimat ya da kurulum esnasında hasar gören ürünlerle ilgili kurulum ekibimiz SSH (Satış sonrası hizmetler) süreçlerimizi başlatacaktır. Garanti belgelerini imzalamadan önce ürünleri incelemenizi ve eksiksiz teslim aldığınızı teyid etmenizi rica ederiz.

Kargo ücreti ödememe rağmen kargo firması ücret talep ediyor. Ne yapmalıyım?

Sipariş verirken ödediğiniz kargo ücretinin dışında herhangi bir kargo şirketi sizden ücret talep edemez. Kargo ya da kurye şirketinin herhangi bir ücret talep etmesi halinde herhangi bir ücret ödemeden 444 0 987 nolu Çağrı Merkezimize ulaşarak destek alabilirsiniz.

Teslimat sonrasında ödeme yapacak mıyım?

Sipariş sonrasında teslim ve kurulum için herhangi bir ücret talep edilmeyecektir. Teslimat ve kurulum ekibinin herhangi bir ek ücret talep etmesi durumunda hiçbir ödeme yapmadan 444 0 987 nolu Çağrı Merkezimizi arayarak destek alabilirsiniz.Sadece kapıda ödeme ile verilen siparişlerde ürün bedeli MNG Kargo yetkililerince talep edilecektir.

Ücretsiz kurulum ve teslimat

"Ücretsiz Teslimat" logolu ürünleri ya da "Ücretsiz Teslimat/Kurulum" kampanyalarını takip ederek hiçbir ek ücret ödemeden teslimat ve kurulum imkanına sahip olabilirsiniz. Kampanyalarla ilgili duyurular sitemizde, ürün detaylarında yayınlanacaktır.

Teslimat ve kurulumu kim yapıyor?

Teslimat ve kurulum belirlemiş olduğumuz size en yakın mağazamızın teslimat ve kurulum ekiplerince yapılmaktadır. Bazı illerde teslimat ve kurulum için Yataş tarafından belirlenen profesyonel kurulum firmaları olabilmektedir. Bu firma yetkililerine herhangi bir ücret ödemenize gerek yoktur.

Türkiye’nin her yerine gönderiminiz var mı?

Kargo ile gönderimi sağlanan tekstil, aksesuar, dekorasyon ve bazı yatak ürünlerinde tüm Türkiye'ye teslimat yapılabilmektedir. Teslimat süreleri il ve ilçelere göre değişiklik yapılabilmektedir.

Yatak, baza, başlık gibi teslimat ve kurulum gerektiren özel ürünlerde ise ürün detayında bulunan Teslimat Bölgeleri başlığından bulunduğunuz il ve ilçeye teslimat yapılıp yapılmadığını görebilirsiniz.

Kargo Firması Ürünümü Iade Almaya Gelmiyor, Ne Yapmalıyım?

İade durumlarında, ürünü MNG Kargo ile iadenizi göndermelisiniz. Kargoyu sizin çağırmanızı rica ediyoruz çünkü sizin ne zaman uygun olacağınızı kargoya sizin iletmeniz daha doğru olacaktır.MNG Kargo iletişim hattı: 444 06 06. İade kargo alımı talebiniz kargolar tarafından ortalama 1-3 iş günü arasında işleme alınıyor. Bu süre zarfında hala kargo alımınız gerçekleşmemiş ise lütfen Çağrı Merkezimizi 444 0 987’den arayarak (hafta içi 09:00 -18:00) ya da musterihizmetleri@yatas.com.tr ’ye konu hakkında e-posta göndererek bizimle iletişime geçmenizi rica ediyoruz.

İade

Yataş Garantisi

"Müşterilerimizin talep ve beklentilerine en iyi şekilde cevap verecek bir mükemmellik anlayışını benimseyerek; fark yaratan, rahat, kaliteli, güvenilir ürün ve hizmetler sunmak; markamızın saygınlığını ve değerini artırma" misyonu ile 42 yıldır hizmet vermekteyiz. Yataş Garantisi bu misyondaki en önemli değerlerimizdendir.

Yataş Garantisi ile tüm ürünler 2 yıl Yataş güvencesi altındadır. Tüm üretim sürecinde tam kontrol sağlamaktayız. Böylece; kullanışlı, şık, konforlu, kaliteli ve güvenilir ürünler sunmakta; özel olarak tasarlanan ve yüksek teknolojili ürünler üretmekteyiz. Bu garantinin arkasında, kaliteli malzeme, ileri teknoloji, özenli işçilik ve mükemmel tasarım için çalışan Yataş Ailesi bulunmaktadır.

Siparişimi iptal etmek istiyorum ne yapmalıyım?

İptal talebinizi, 444 0 987 numaralı Çağrı Merkezimizi arayarak ( hafta içi 09:00 -18:00), Canlı Destek Platformumuza yazarak ya da musterihizmetleri@yatas.com.tr'a e-posta göndererek bildirebilirsiniz. İptal şartlarına uyan siparişiniz için iptal talebinde bulunduğunuz andan itibaren ortalama 3 - 5 iş günü içerisinde ücret iadeniz gerçekleşir.

Siparişimi iptal ettim; ödemem ne zaman yapılır?

İptal şartlarına uyan siparişiniz için iptal talebinde bulunmanız sonrası ürünün tarafımıza ulaşması ve kontrolü neticesinde ortalama 3 - 5 iş günü içerisinde ücret iadeniz gerçekleşir.Banka kartı (debit) ile yapılan ödemelerin hesabınıza yansıması daha uzun olabilmektedir.


İade işlemlerinde kargo ücretini ben mi ödeyeceğim?

İade etmek istediğiniz ürünleri anlaşmalı olduğumuz MNG kargo firması ile alıcı (karşı) ödemeli olarak ÜCRETSİZ gönderebilirsiniz. Farklı kargo firmaları ile yapılan iade gönderimlerinde kargo ücreti size ait olacaktır.

Sitenizden aldığım ürünleri mağazanızdan değiştirebilir miyim?

Mağazalarımızda değişim işlemi yapamamaktayız. Dilerseniz anlaşmalı MNG kargo fiması ile değiştirmek istediğiniz ürünleri alıcı (karşı) ödemeli olarak herhangi bir ücret ödemeden bize gönderebilir ve ürün iadesi talep edebilirsiniz.

Sitenizden aldığım ürünleri mağazanıza iade edebilir miyim?

Mağazalarımızda iade işlemi yapamamaktayız. Dilerseniz anlaşmalı MNG Kargo kargo fiması ile iade istediğiniz ürünleri alıcı (karşı) ödemeli olarak herhangi bir ücret ödemeden bize gönderebilir ve ürün iadesi talep edebilirsiniz.

Satın aldığım ürünleri değiştirmek istiyorum. Ne yapmalıyım?

Sitemizden satın aldığınız ürünlerin değişimi yapılamamaktadır. Siparişinizle birlikte gelen iade koşulları dahilinde ürünüzü iade edebilirsiniz.

Mağazalarınızdan değişim yapabilir miyim?

Satın aldığınız ürünülerin değişim ya da iade işlemleri mağazalarımızda yapılamamaktadır. Dilerseniz anlaşmalı MNG kargo fiması ile iade istediğiniz ürünleri alıcı (karşı) ödemeli olarak herhangi bir ücret ödemeden bize gönderebilir ve ürün iadesi talep edebilirsiniz.

Teslimatı ya da kurulumu yapılan ürünümü değiştirmek istiyorum ne yapmalıyım?

Yataş ya da iş ortağı profesyonel kurulum ekiplerimiz tarafından teslimatı ya da kurulumu yapılan yatak, baza, başlık gibi ürünlerin değişimi yapılamamaktadır. İade talebiniz olması halinde ürünlerin iade koşullarına uygunluğu yetkili Satış Sonrası Hizmet ekiplerimiz (Eksper) tarafından gerçekleştirilecektir. İncelemelerin yapılarak iade işleminin onaylanması sonrasında ürünler adresinizden alınarak iade sürecine başlanacaktır.
İadesi gerçekleşen ürünlerin tutarı iade onayını takip eden ortalama 3-5 iş günü içerisinde gerçekleşecektir.

Ürünün kullanılması durumunda Mesafeli Satış Sözleşmesinde de belirtilmiş olan hijyen koşulu nedeniyle iadesi onaylanmayacaktır.

Ürünüm kargo paketinden hasarlı ya da eksik çıktı ne yapmalıyım?

Ürününüzü teslim almadan önce mutlaka ürün paketinin hasar kontrolünü yapınız. Ürün paketinde veya üründe herhangi bir hasar bulunması durumunda kargo görevlisine “Hasar Tespit Tutanağı” tutturunuz ve ürünü teslim almayınız. Bu durumda 444 0 987 numaralı telefondan Çağrı Merkezimizle iletişime geçiniz.

Kontrol etmenize rağmen göremediğiniz ve sonradan farketmiş olduğunuz hasar ya da eksik parça çıkması durumunda 444 0 987 numarasından Çağrı Merkezimizi arayabilir, Canlı Destek platformundan yazarak ya da musterihizmetleri@yatas.com e-posta adresinden destek alabilirsiniz. Yetkililerimiz konuyu araştıracak ve size en kısa sürede destek olacaktır.

Ürünüm teslimat/kurulum esnasında hasarlandı ya da eksik çıktı ne yapmalıyım?

Teslimat ya da kurulum esnasında hasar gören ya da eksik ürünlerle ilgili kurulum ekibimiz SSH süreçlerimizi başlatacaktır.

Eksik ya da hasar nedeniyle herhangi bir ek ödeme yapmanıza gerek yoktur.

Garanti belgelerini imzalamadan önce ürünleri incelemenizi ve eksiksiz teslim aldığınızı teyid etmenizi rica ederiz.

Kullanmakta olduğum ürünüm arızalandı. Ne yapmalıyım?

Tüm ürünlerimiz 2 yıl Yataş Garantisi altındadır. Ancak ürünün kullanım talimatlarındaki talimatlar gereği kullanım gerçekleştiği halde üründe bir sorun oluşmuş ise 444 0 987 numaradan Çağrı Merkezimize ulaşabilir (hafta içi 09:00 - 18:00) ya da musterihizmetleri@yatas.com 'a e-posta göndererek konuyu aktarabilirsiniz. Yetkililerimiz konuyla ilgili iletişim bilgilerinizden size ulaşarak bilgi verecektir.

Hasarlı/yanlış gelen ürünümü nasıl göndermeliyim?

Hasarlı/yanlış ürününüzün iadesi ile ilgili 'İptal-İade-Değişim' şartlarına uygun olacak şekilde iade yapmanızı rica ediyoruz.

Konuyla ilgili olarak talebinizi, 444 0 987 numaralı Çağrı Merkezimizi arayarak (hafta içi 09:00 -18:00), Canlı Destek Platformumuza yazarak ya da musterihizmetleri@yatas.com.tr 'ye e-posta göndererek bildirebilirsiniz.

Hasarlı/yanlış ürün bize ulaştıktan sonra süreç nasıl ilerliyor?

Hasarlı/yanlış ürününüz tarafımıza geldikten sonra ya yenisi hazırlanarak gönderiliyor ya da gerekli onarım işlemine tabi tutularak ürününüz yeniden hazırlanıyor. Bu ürün yerine farklı bir ürün seçmeniz halinde iade işlemi yaparak yeni sipariş oluşturulması gerekecektir.

Ürün iadesi için ürün tarafımıza gelmesinin ardından 3 iş günü içinde iade işlemleri başlatılır. İade ücretinizin ekstrenize yansıma süresi 3-7 iş günüdür. Bu süre para (banka,debit) kartlarda 15 günü de bulabilmektedir.

İade ettiğim ürünümün ücretini ne zaman ve nasıl alabilirim?

İade ettiğiniz ürün tarafımıza ulaştığında SSH ekibimiz gerekli kontrolleri yapıldıktan sonra 3 iş günü içinde ücret iade işlemleriniz başlatılır. İade ücretinizin ekstrenize yansıma süresi 3-7 iş günüdür. Bu süre para kartlarda 15 günü de bulabilmektedir.

Siparişinizi oluştururken ödemenizi hangi ödeme tipi ile gerçekleştirdiyseniz, ücret iadeniz de o şekilde yapılır.

Para iadesini hesabımda nasıl görebilirim?

Ücret iadeniz ödemenizi gerçekleştirdiğiniz ödeme tipi ile yapılmaktadır.

Kredi kartı ile taksitli olarak ödeme yapmışsanız iadeniz kredi kartınıza taksitli şekilde gerçekleşmektedir. Tek çekim seçeneği ile ödeme yaptıysanız iadeniz kredi kartınıza tek çekim olarak yansımaktadır.

Kapıda Ödeme ya da Havale-Eft ile ödeme yapmışsanız iadenizi siparişin fatura adının yapıldığı kişiye ait ve sizin ileteceğiniz IBAN'a gerçekleştirmekteyiz. 

Banka(para,debit) kartlarında iade yansıma süreci 15 günü de bulabilmektedir.

Buna rağmen yansımadığını düşünüyorsanız bankanıza harcama itirazında bulunabilirsiniz.

Ürünümü kaç gün içinde iade edebilirim?

Ürününüzü teslim aldıktan sonra iade şartlarına uygun ise 14 gün içinde iade edebilirsiniz.

Ürünün üretiminden kaynaklı bir sorunu var ise 30 gün içerisinde, ürünü ücretsiz iade edilebilirsiniz.

Cayma Hakkı:
ALICI; ürün satışına ilişkin mesafeli sözleşmelerde, ürünün kendisine veya gösterdiği adresteki kişi/kuruluşa teslim tarihinden itibaren 14 (ondört) gün içerisinde hiçbir gerekçe göstermeksizin ve cezai şart ödemeksizin sözleşmeden cayma hakkını kullanabilir. Cayma hakkının kullanımından kaynaklanan masraflar SATICI’ya aittir. Cayma hakkının kullanılması için 14 günlük süre içinde SATICI'ya bildirimde bulunulması yeterli olmakla birlikte cayma hakkının kullanıldığının ispatı ALICI’ya aittir. Kullanım talimatlarına aykırı olarak kullanılan, tüketicinin istekleri ve kişisel ihtiyaçları doğrultusunda kişiye özel olarak hazırlanan ürünlerde cayma hakkı kullanılamaz.
Cayma hakkının kullanılması halinde;
a) 3. kişiye veya ALICI’ya teslim edilen ürünün faturası, (İade edilmek istenen ürünün faturası kurumsal ise, iade ederken kurumun düzenlemiş olduğu iade faturası ile birlikte gönderilmesi gerekmektedir. Faturası kurumlar adına düzenlenen sipariş iadeleri İADE FATURASI kesilmediği takdirde tamamlanamayacaktır.
b) İade formu,
c) İade edilecek ürünlerin kutusu, ambalajı, varsa standart aksesuarları ile birlikte eksiksiz ve hasarsız olarak teslim edilmesi gerekmektedir.
ALICI, cayma hakkını kullanmasından itibaren 10 günlük süre içerisinde ürünü SATICI’ya iade etmekle yükümlüdür. SATICI da cayma bildiriminin kendisine ulaştığı tarihten itibaren 14 gün içinde bedel iadesi işlemini tüketicinin satın alma yöntemine uygun olarak gerçekleştirecektir. ALICI, Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun ve ilgili Yönetmeliklere aykırı hareket etmesi halinde SATICI’nın zararlarını tazmin etmekle yükümlüdür.
Cayma bildiriminizin tarafımıza yöneltildiği tarihten itibaren 10 (on) gün içinde ürününüzü YATAŞ’a göndermelisiniz.
İade için MNG Kargoyu arayarak ücretsiz olarak (Yataş Kurumsal Cari Hesap Kodu: 1A99T7) kullanabilirsiniz.
Bulunduğunuz adreste hizmet veren MNG Kargo şirketi yoksa, Müşteri Hizmetlerine 444 0 987 numaradan ulaşmanız halinde ürün ücretsiz olarak tarafınızdan İADE alınacaktır.
Unutmayın! Sitemizden aldığınız yatak, yastık ve diğer ev tekstili ürünlerinin tesliminden sonra ambalaj, güvenlik bantı, mühür, paket gibi koruyucu unsurlarının açılmış olması hallerinde sağlık ve hijyen açısından İADE ALINAMAMAKTADIR.
ÖNEMLİ NOT
385 sayılı vergi usul kanunu genel tebliği uyarınca iade işlemlerinin yapılabilmesi için tarafınıza göndermiş olduğumuz faturanın bir nüshası ile koli içerisinde gönderilen iade formunu eksiksiz olarak doldurulması ve imzalandıktan sonra tarafımıza ürün ile birlikte geri gönderilmesi gerekmektedir.

Kampanyalar

Güncel kampanyalara nasıl ulaşabilirim ?

Yataş Bedding güncel kampanya ve detaylarına buradan ulaşabilirsiniz.

Smart Match

Smart Match Doğru Yatak Bulma Sistemi nedir?

Smart Match Doğru Yatak Bulma Sistemi; bilinçsiz ve deneme yanılma yöntemleriyle yapılan yatak seçimini engellemek amacıyla, Yataş Uyku Laboratuvarı tarafından 3 yıl süren ve yaklaşık 200 bin kişi ile yapılan araştırmalar sonucu oluşturulmuş, müşterilerimize en doğru yatağı öneren bir uygulamadır.

Smart Match Doğru Yatak Bulma Sistemi’nin sağladığı faydalar nelerdir?

Smart Match Doğru Yatak Bulma Sistemi uygulaması, kişilerin fiziksel özellikleri ve uyku alışkanlıklarını ölçerek kişiye en uygun yatakları önerir. Böylece yanlış yatak alarak hem sağlığınızı hem de zamanınızı kaybetmez, uzun yıllar boyunca doğru yatak almış olmanın sağladığı konfor ve sağlıklı uykuya hızlıca ulaşılmış olursunuz.

Smart Match Doğru Yatak Bulma Sistemi uygulaması ile satın aldığım yatağı 120 gün içerisinde nasıl değiştirebilirim?

Pek ihtimal vermiyoruz ancak sorulara doğru yanıt verip önerilen yataklardan birisini aldığınızda 120 gün içerisinde yataktan herhangi bir sebeple memnun kalmazsanız fatura, Smart Match Doğru Yatak Bulma Sistemi sözleşmesi ve Yatak Analiz Sonuç Raporu ile birlikte yatağın satın aldığınız mağazaya giderek, yeni yatak seçilip değişim talep edilebilir. Eğer satın alım www.yatasbedding.com.tr adresi üzerinden yapılmış ise ürün yine bir satış noktası üzerinden gönderileceği için, ilgili satış noktasından değişim yapılmaya gidilmelidir.


Ürünün gönderildiği satış noktası bilinmiyorsa 444 0 987 aranarak Çağrı Merkezi tarafından yönlendirme alınabilir. Çağrı Merkezi, değişim için onay veremez, sadece ilgili satın alım noktasına yönlendirme yapmakla yetkilidir.

Smart Match Doğru Yatak Bulma Sistemi ile kaç kez değişim hakkım bulunuyor?

Değişim için talep edilen yeni yataktan da memnun kalınmaz ve değişim talep edilirse, talep tarihine bakılmaksızın, Perakende Satış Sözleşmesi’nin Satış Şartları bölümünde yer alan değişim kuralları geçerli olur. Smart Match Doğru Yatak Bulma Sistemi’in önerdiği yataklardan birisinin alınması ile başlayan değişim hakkı sadece “1 kere’’ ile sınırlıdır.

Satın alınan yatağın değişiminde ne kadar para ödemesi yapmalıyım?

Smart Match Doğru Yatak Bulma Sistemi uygulamasının önerdiği yataklardan birisinin tercih edilmesi ve bu yatağın 120 gün içerisinde değiştirilmesi durumunda, “Değişim Hizmet Bedeli” karşılığı KDV dâhil 195 TL tutarında ödeme, satış noktasına yapılır.