Search
Yataş

Yataş Grup ; “Divan Home” ve “Divan Yatak” Markalarını Satın Aldı.

Mobilya, yatak, ev tekstili ürünlerinde 42 yıldır uzmanlığını devam ettiren ve sektörünün en büyük ikinci grubu olan Yataş,  büyüme stratejilerine dayalı olarak “Divan Home” ve “Divan Yatak” markalarını bünyesine kattı.

Yataş Bedding ve Enza Home markaları ile mobilya sektöründe son yıllarda en çok büyüyen şirketler arasında yer alan Yataş Grup, Mart 2018 tarihinde Adapazarı merkezli Aytaş Mobilya İnş.Turizm. San. Tic. A.Ş. ile yapılan sözleşme ile firmanın bünyesinde bulunan Divan Home Divan Yatak ve alt markalarının patent tescil haklarını satın aldı.

 

“Hedef Yeni Pazarlar ve Sektör Liderliği”

Yataş Grup’un 2012 yılında başlattığı değişim ve dönüşüm sürecinin ilk 5 yılını tamamlaması ardından, ikinci 5 yıllık hedefleri doğrultusunda önemli bir adım olan satın alma ile ilgili Yataş Grup CEO’su Nuri Öztaşkın;

“Divan Home ve Divan Yatak markalarının satın alınması, sektör liderliği hedefimize ulaşmak, yeni fabrikalarımızdaki üretim ve ürün maliyet verimliliğini arttırmak, yeni pazarlara yelken açmak ve daha geniş kitlelere hitap etmek adına bizim için büyük önem taşıyor. Mevcut markalarımızdan farklı konsept ve ürün koleksiyonu ile oluşturacağımız yeni markaların tüm kurumsal kimlik ve mağaza konsept çalışmalarına, yeni ürün tasarımları için şimdiden çalışmaya başladık. Geçtiğimiz yılki büyüme rakamlarımızla sektörün en hızlı büyüyen şirketi olduk. Bu sene de aynı hızla bu büyümeyi devam ettirmek istiyoruz. Amacımız 2023 yılında sektörün en büyük grubu olmak” dedi.

 

“Yataş Grup’un yeni markaları lansmanı Kasım 2018’de olacak”

Yataş Grup; Divan Home ve Divan Yatak lansmanlarının  06 – 11 Kasım 2018 tarihleri arasında gerçekleşecek Furniture İstanbul Fuarı’nda yapılması planlanıyor. Divan Yatak mağazalarının 250 -500 m2 ve Divan Home mağazalarının ise 2000 - 5000 m2 arasında olmasını hedefleyen Yataş, sadece yeni markalarıyla 2019 yılında 150 yurtiçi satış noktası açmayı amaçlıyor.

Yeni ürünlerin Aralık 2018 itibari ile tüketicisinin beğenisine sunacağını belirten Öztaşkın;

“Ciromuzun %90’nını perakende tüketici ürünlerinden sağlıyoruz. Bu nedenle bu konuda ciddi bir uzmanlığımız var. Tüketicinin neye ihtiyacı olduğunu aynı zamanda dünyadaki trendleri yakından takip ediyoruz. Bunun en güzel örneği Enza Home; çok kısa sürede modern mobilya sektöründe tüketici için ulaşılabilir tasarımlarla trendleri belirleyen, franchise için ise metrekare verimliliğinde lider markalardan biri oldu. Yeni markamız Divan Home markası ile de  yepyeni bir koleksiyon ile çok daha geniş kitlelere ve tarzlara hitap etmek istiyoruz.” Dedi.