Cayma Hakkı
ALICI; ürün satışına ilişkin mesafeli sözleşmelerde, ürünün kendisine veya gösterdiği adresteki
kişi/kuruluşa teslim tarihinden itibaren 14 (ondört) gün içerisinde hiçbir gerekçe göstermeksizin ve
cezai şart ödemeksizin sözleşmeden cayma hakkını kullanabilir.
Cayma hakkının kullanımından kaynaklanan masraflar SATICI’ya aittir. Cayma hakkının
kullanılması için 14 günlük süre içinde SATICI'ya bildirimde bulunulması yeterli olmakla birlikte
cayma hakkının kullanıldığının ispatı ALICI’ya aittir. Kullanım talimatlarına aykırı olarak kullanılan,
tüketicinin istekleri ve kişisel ihtiyaçları doğrultusunda kişiye özel olarak hazırlanan ürünlerde
cayma hakkı kullanılamaz.
Cayma hakkının kullanılması halinde;
a) 3. kişiye veya ALICI’ya teslim edilen ürünün faturası, (İade edilmek istenen ürünün faturası
kurumsal ise, iade ederken kurumun düzenlemiş olduğu iade faturası ile birlikte gönderilmesi
gerekmektedir. Faturası kurumlar adına düzenlenen sipariş iadeleri İADE FATURASI kesilmediği
takdirde tamamlanamayacaktır)
b) İade formu,
c) İade edilecek ürünlerin kutusu, ambalajı, varsa standart aksesuarları ile birlikte eksiksiz ve
hasarsız olarak teslim edilmesi gerekmektedir.
ALICI, cayma hakkını kullanmasından itibaren 10 günlük süre içerisinde ürünü SATICI’ya iade
etmekle yükümlüdür. SATICI da cayma bildiriminin kendisine ulaştığı tarihten itibaren 14 gün
içinde bedel iadesi işlemini tüketicinin satın alma yöntemine uygun olarak gerçekleştirecektir.
ALICI, Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun ve ilgili Yönetmeliklere aykırı hareket etmesi
halinde SATICI’nın zararlarını tazmin etmekle yükümlüdür.
Cayma bildiriminizin tarafımıza yöneltildiği tarihten itibaren 10 (on) gün içinde ürününüzü
YATAŞ’a göndermelisiniz.
İade için MNG Kargoyu (444 06 06) arayarak ücretsiz olarak yararlanabilirsiniz.
Bulunduğunuz adreste hizmet veren MNG Kargo şirketi yoksa, Müşteri Hizmetlerine 444 0 987
numaradan ulaşmanız halinde ürün ücretsiz olarak tarafınızdan İADE alınacaktır.
Unutmayın! Sitemizden aldığınız yatak, yastık ve diğer ev tekstili ürünlerinin tesliminden
sonra ambalaj, güvenlik bantı, mühür, paket gibi koruyucu unsurlarının açılmış olması
hallerinde sağlık ve hijyen açısından İADE ve DEĞİŞİM İŞLEMLERİ YAPILAMAMAKTADIR.
ÖNEMLİ NOT
385 sayılı vergi usul kanunu genel tebliği uyarınca iade işlemlerinin yapılabilmesi için tarafınıza
göndermiş olduğumuz faturanın bir nüshası ile koli içerisinde gönderilen iade formunu eksiksiz
olarak doldurulması ve imzalandıktan sonra tarafımıza ürün ile birlikte geri gönderilmesi
gerekmektedir.